Write For Us

Goodbye Madiba ( Nelson Mandela : The Father of Freedom ) - Martin Enobo & Richard Yagoh

E-Commerce Solutions SEO Solutions Marketing Solutions
442 Views
Published
buy:
▶ Halidon

visit our page on facebook


Questa canzone è un inno, un saluto, un pianto, ma al contempo un canto di gioia per un personaggio planetario: Nelson Mandela.

Nelson Mandela, The Father of Freedom, si è battuto per i diritti umani e per restituire al Sud Africa ed a molti altri popoli la dignità della propria esistenza.
Attraverso le note di questa melodia i due artisti africani, Martin Enobo e Richard Yagoh, omaggiano Mandela esprimendo la necessità di abbattere le barriere tra i popoli, le idee e le tendenze ideologiche che dividono le persone della stessa casa Madre Terra.

Martin e Richard hanno voluto confermare il credere di Mandela che accerta che insieme si può fare bene, tanto e per tutti attraverso i colori caldi dell'Africa con le sue Percussioni e l'armonia strumentale urbana dell'occidente.


This song is a hymn, a greeting, a cry, but at the same time a song of joy for Nelson Mandela.

Nelson Mandela, The Father of Freedom, fought for human rights.
Through the notes of this melody the two African artists, Martin Enobo and Richard Yagoh, express the need to pay homage to Mandela to break down barriers between people, ideas and ideological tendencies that divide people.

Martin and Richard wanted to confirm Mandela'sbelief that ensures that together we can do well, and so for all through the warm colors of Africa with its percussion and West urban instrumental harmony.
Category
Classical
Sign in or sign up to post comments.
Be the first to comment